четвртак, 29. септембар 2022.

Ako sam odlučio da vas silujem ja ću to i uraditi!!!

  Dugo nisam pisala, krenuh sada i gomila reči mi stvara konfuziju u glavi. Pokušavam da razmišljam normalno i realno o ovoj temi ali neverica mi ne dozvoljava. 

  Silovatelji, pedofili, ubice.... Ljudi koji mnogim porodicama iz korena promene život i ostave ih bez najmilijih. Ljudi koji svkom normalnom čoveku pucaju u glavu svaki put kada izvrše svoj zločin. Ljudi koji nas nateraju da razmišljamo o stvarima o kojima nikad ne bi. Zatvore ih na nekih 5-8 godina i ponovo puste da slobodno šetaju, vrše svoje zločine ponovo da bi ih ponovo zatvorili na tako kratko ako ih neko prijavi. Problem kod nas je što je sramota da žena prijavi silovanje jer ona uvek hoće i to je normalno da raširi noge svakom ko joj zatraži. Imala sam prilike da čujem komentare ljudi koji dolaze na uviđaje, inspektore..... Iskrivljena percepcija o ženi kao ženi, majci, sestri datira još od prestanka matrijarhata. Ali to je druga tema.

   Pre neki dan je na jednoj televiziji bio ceo intervju "gospodina" koji je pušten iz zatvora. Što je najgore čovek je treći put zatvoren za istu stvar, odleži par godina oni ga puste i on posle nekoliko dana već odradi više silovanja i razbojništva!!?!?! Povratnik koji u intervjuu ladno kaže, "ako sam rešio da vas silujem ja ću to i uraditi!" Opet na slobodi. 

   Bila sam besna, odgledala samo nekih 20-ak sekundi upravo ovu rečenicu i već mi nije bilo dobro. Kako je moguće da novinari mogu da urade tako nešto. Da ne razmišljaju o osobama koje je ovaj manijak silovao, o njihovim porodicama, da pljuju po deci koja su stradala od sličnih monstruma.... Prvi utisak je bio takav.

 Trebalo mi je vremena da se smirim, jer sam i ja jedna od žena nad kojom je pokušano silovanje. Znam osećaj nemoći, straha, neverice. Da samo znate šta u tim trenutcima sve prođe kroz glavu. imala sam 19 godina tada. Radilo se o drugu mog rođaka, prva neverica,navodno je krenuo samnom  jer ide u tom pravcu. Posle sat i po ubeđivanja i moljakanja jer sam shvatila da od plakanja nema ništa a držao me je za ručni zglob i koliko god da sam bila spretna tada nisam mogla da se isčupam. Kad mi je pokidao sve dugmiće na farmericama mojim obožavanim ostala sam u šoku. Tad je Bosanac u meni shvatio da više nema zajebancije ali je uspeo da me sruši na zemlju. bili smo na ulici u jednom delu koji izgleda kao parkić, blizu moje kuće. E taj Bosanac u meni je odlično i na brzinu odradio najbitniji deo posla tog trenutka za mene. Bila sam potpuno svesna šta radim u tom trenutku jer su u pitanju bile sekunde. Počela sam da vrištim iz sveg glasa. Nije se nadao tome i iskoristila sam taj trenutak da skočim i pobegnem. Mislim da sam letela tada. Naravno čim sam izašla na svetlo on je stao. Kad sam čula ovu rečenicu juče shvatila sam da on u tom trenutku nije bio siguran da li će da me siluje ili ne. Nas dvoje se nismo poznavali lično. Zamislite sada kako to izgleda sa ženom koju napadne neko koga poznaje. 

   Al da se vratimo na temu. Bila sam besna jer me je dokusurilo saznanje da se jednom takvom monstrumu daje toliki medijski prostor. Čitava emisija čak !!!!! EEEJ!!!! Čitava emisija!!! Ali me je onda puklo jedno drugo saznanje. Da ovo je dobro. Stvarno je dobro. Odlično su uradili!!! A zašto!???

   Znam da će mnogi sada da me pljuju, linčuju , razapinju i ostalo ali, razmislite dobro. Do sada nismo znali kako on izgleda, kako razmišlja, kako radi, dobro znali smo sa slike kako izgleda ali sad imamo kompletnu sliku čoveka. Trebalo je ovo da se vidi i da se čuje. Trebala je da se uzburka  javnost na najgori mogući način i to je urađeno. Trebao je da se pomeri kompletan zakon o kažnjavanju sa mrtve tačke. Nadam se da će ovo uzburkavanje javnosti na ovaj način doprineti da oni koji odlučuju o tome i urade ono što treba. Nema puštanja na slobodu, nema povratnika... Čemu zakon ako se čovek iznova i iznova vraća sa istom kaznom u zatvor i pušta posle par godina da bi to ponovo uradio!??? 

   Treba promeniti kompletnu svest kod ljudi, pogotovu kod muškaraca jer većina smatra da je žena seksualni objekat svima dostupan. Ne znam kako se takvi ponašaju prema svojim ženama ako ih imaju, majkama, ćerkama????! Kakve aršine imaju za svoje i tuđe i da li ih uopšte imaju!?! Od prestanka matrijarhata žena je ugnjetvana, maltretirana i čak spaljivana u ime Gospodnje, grešna što na svet donosi živa bića a u stvari je ona jedina prava veza sa Bogom. 

   Trebala nam je ova emisija da bi se svi konačno dozvali pameti!!!

   

    

Нема коментара:

Постави коментар